Problema sesizată
La clasa a X-a B, nu exista instrumente digitale în sala de curs si este greu sa desfășori activități didactice moderne, centrate pe elev, iar elevii, care provin din medii dezavantajate, cu resurse materiale reduse, se simt marginalizați, dezavantajați.
Pentru rezolvarea problemelor, este necesar un videoproiector pe care să îl folosească profesorii la prezentarea diferitelor materiale și elevii pentru prezentarea temelor și a sarcinilor de lucru rezolvate.
Utilizarea videoproiectorului la orele de curs oferă o prezentare ampla a materialelor necesare învățării, experiențe demne de urmat și diversificarea metodelor de predare, adaptarea lor la contextul educațional actual, la formarea competențelor necesare vârstei școlare - clasa a X-a.
Trăim într-o societate in care digitalizarea activităților este necesară, mai ales, in cadrul formal al școlii, unde elevii sunt pregătiți să devină competenți și competitivi pe piata muncii, o societate care dorește eliminarea discriminării și asigurarea condițiilor decente, corespunzătoare de formare. De aceea, este necesar un videoproiector la o clasă de elevi care nu beneficiază de un astfel de instrument